ComPress nawiązał współpracę z MetLife

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. wybrał w drodze przetargu ofertę agencji public relations ComPress S.A.

W ramach stałej współpracy do zadań ComPress należeć będzie m.in. strategiczne doradztwo komunikacyjne, prowadzenie biura prasowego, doradztwo w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi oraz realizacja bieżących zadań związanych z komunikacją z mediami. Początkowy okres współpracy to również wsparcie MetLife w działaniach związanych ze zmianą marki MetLife Amplico na MetLife.

- Komunikacja rebrandingu to duże wyzwanie. Cieszę się, że powierzono go ComPress. Mam nadzieję, że nasze duże doświadczenia w obsłudze Klientów z sektora finansowego, w tym komunikacja marki zostaną w pełni wykorzystane - powiedział Bogdan Biniszewski Prezes Zarządu ComPress S.A.

Za obsługę MetLife po stronie ComPress odpowiada Adam Sanocki, Account Director wraz z zespołem, w którego skład wchodzi Maciej Sokołowski, Account Manager oraz Dawid Pietrzak, Junior Account Manager.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.