ComPress nawiązał współpracę z Salt Aviation

W ramach podjętej współpracy, konsultanci ComPress S.A. będą odpowiedzialni m. in. za współtworzenie strategii komunikacyjnej, działania z zakresu media relations oraz wsparcie komunikacji B2B.

Za obsługę Salt Aviation po stronie ComPress S.A. odpowiadają Adam Sanocki, Client Service Director oraz Jan Pakuła, Junior Account Manager.

Salt Aviation prowadzi działalność od 2009 roku. Obecnie jest jedyną firmą na polskim rynku oferującą tak szeroki zakres usług lotniczych z wykorzystaniem śmigłowców i samolotów. Do najważniejszych obszarów działalności Salt Aviation należą szkolenia, przewóz osób, zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu, obsługa techniczna maszyn, loty widokowe i przewóz organów dla placówek medycznych.

Flota Salt Aviation obejmuje 13 statków powietrznych, w tym 5 śmigłowców, 7 samolotów i 1 wiatrakowiec.

Ze śmigłowców należących do Salt Aviation korzysta powołana do życia w 2012 roku Śmigłowcowa Kadra Narodowa. Misją kadry jest popularyzowanie i promocja sportu śmigłowcowego oraz reprezentowanie Polski na zawodach międzynarodowych. Na początku grudnia polscy piloci będą mieli szansę sprawdzić się w rywalizacji z najlepszymi podczas FAI World Air Games 2015 w Dubaju – jednej z najbardziej prestiżowych imprez lotniczych na świecie.

Obecnie kadra liczy 8 członków. Swoje sportowe pasje realizują w niej również Marcin i Michał Szamborscy – współwłaściciele i członkowie zarządu Salt Aviation. Wszyscy piloci ŚKN są wychowankami Salt Aviation.

- W Polsce systematycznie poszerza się grono osób, które doceniają niezależność jaką oferują indywidualne przewozy lotnicze czy zdobycie licencji pilota. Salt Aviation daje swoim klientom możliwość oszczędności czasu przeznaczanego na podróże i wspiera ich w spełnianiu marzeń o lataniu. Obecnie nie jest to ani trudne, ani nieosiągalne. Coraz większy popyt na usługi lotnicze to dla nas szansa i duże wyzwanie. ComPress posiada odpowiednie doświadczenie i umiejętności by poszerzyć zakres aktywności komunikacyjnych Salt Aviation, zwiększając tym samym efektywność naszych działań – komentuje wybór agencji Marcin Szamborski – Wiceprezes Zarządu firmy.