Do agencji public relations ComPress dołączyli Tomasz Ł. Rożek, który objął stanowisko account directora oraz Wojciech Dziwisz vel Tarnowski, zatrudniony na stanowisku account managera.
Tomasz Ł. Rożek ma kilkunastuletnie doświadczenie w mediach i branży komunikacyjnej. W agencji ComPress zajmie się doradztwem strategicznym dla nowych i potencjalnych klientów oraz koordynacją wybranych projektów agencji. Przez ostatnie dwa lata Tomasz Ł. Rożek pełnił funkcję business development directora w agencji United PR, wcześniej kierował departamentem komunikacji w Pracodawcach RP i pracował w międzynarodowej agencji PR Cook Communications. Przez dziesięć lat był także redaktorem i dziennikarzem m.in. w „Polska The Times”, „Newsweek Polska” oraz „Gazecie Wyborczej”.
Wojciech Dziwisz vel Tarnowski zajmie się bieżącą obsługą klientów agencji. Wcześniej pracował jako account manager m.in. w firmach Marketing Mind oraz Newsrm.tv.
- Skupiamy się w tej chwili na intensyfikacji działań akwizycyjnych, budowie portfolio klientów i rozbudowie wachlarza usług. Naszymi wyróżnikami są jakość obsługi, kompleksowość oferty i zupełnie nowe produkty, skrojone pod potrzeby konkretnych klientów. Naszym celem jest wypozycjonowanie spółki jako lidera we wszystkich obszarach, na które stawia - dodaje Marcin Kowalczyk, prezes zarządu ComPress.
- W najbliższym czasie chcemy znacznie poszerzyć portfolio klientów z obszarów finansów, prawa, sektora energetycznego, zbrojeniowego i doradztwa strategicznego. ComPress ma doświadczenie w obsłudze dużych spółek, w tym giełdowych oraz doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów i kampanii komunikacyjnych. Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączają eksperci, których wiedza i doświadczenie pozwoli na jeszcze szybszy rozwój agencji - mówi Marta Biernacka-Miernik, dyrektor zarządzająca agencji ComPress.
50 proc. akcji spółki ComPress należy do Gremi Media. W trzecim kwartale br. agencja uzyskała 311 tys. zł przychodu, co stanowi wzrost o 54,06 proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.