Struktura firmy opiera się na zespołach projektowych, łączących znajomość specyfiki poszczególnych sektorów takich jak: telekomunikacja i IT, bankowość i finanse, FMCG, farmacja, energetyka, usługi profesjonalne i inne, z wiedzą ekspercką w takich obszarach jak np.: relacje z mediami, wsparcie sprzedaży, komunikacja kryzysowa, komunikacja korporacyjna, produktowa i wewnętrzna, zarządzanie zmianą, budowanie relacji z klientami czy pozycjonowanie ekspertów.
Stworzony w ten sposób model pozwala nam umiejętnie dostosować potencjał naszych konsultantów w efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych dla naszych Klientów.
Naszą misją jest budowanie zrozumienia pomiędzy organizacjami, a ich otoczeniem biznesowym i społecznym.
Doradzamy, w jaki sposób skutecznie się komunikować. Pomagamy budować wzajemne relacje i zaufanie. Działamy w synergii z marketingiem i sprzedażą.
Dotychczas Agencja świadczyła usługi dla takich firm jak: Adecco, Adobe, Advent International, Alcatel, Ambasada Kazachstanu, Apple, Aster, Brown-Forman, Elektrim, Fujitsu Siemens Computers, GlaxoSmithKline, GoSport, GTECH, Herbalife, Husqvarna, IBM, IRGIT, Kancelaria Podatkowa Paczuski Taudul, Klekotki Sento Spa, MetLife, Pall-Ex Polska, Pfizer, Philips Polska, Prokom, Softbank, Tesco, TK Vectra, UPC i in.
ComPress S.A. powstała w 1990 roku jako jedna z pierwszych agencji public relations w kraju.
Laureat prestiżowych nagród m.in. SABRE, Magellan, Medium, Internet Standard, Złote Spinacze