Hotel Młyn Klekotki & Klekotki Sento Spa
tu czas płynie wolniej

Hotel Młyn Klekotki & Klekotki Sento Spa

Efekty:

Media relations:
W trakcie rocznej współpracy odnotowaliśmy ok. 200 jakościowych publikacji w prasie lifestyle’owej prezentujące launch marki Klekotki Sento Spa oraz wyniki badań – prawie 8 razy więcej niż przed współpracą z ComPress

Social media:
Przeprojektowanie fanpage‘u Hotelu – rozszerzenie tematyki poruszanej na stronie, koncentracja na wpisach wyróżniających ośrodek, zwiększenie częstotliwości i różnorodności generowanych wpisów oraz zwiększenie aktywności fanów na FB. W trakcie współpracy zarejestrowaliśmy 40% wzrost liczby aktywnych fanów na FB.

Zostały zrealizowane również projekty w zakresie wsparcia sprzedaży usług oferowanych przez Klienta: opiniowanie i rekomendacje zmian w nowych ofertach sprzedażowych Hotelu i Sento Spa, refreshing i nadzór nad kampaniami e-mailingowymi Hotelu i Spa, wdrożeniem nowej strony www Sento Spa oraz ścisła współpraca z Polską Organizacją Turystyczną w Berlinie i Brukseli.

Cele:

Media launch i pozycjonowanie Klekotki Sento Spa jako pierwszego w Europie i Polsce  obiektu Spa inspirowanego kulturą i rytuałami Japonii, a przy tym jednego z najciekawszych architektonicznie budynków w Europie.

Działania

w zakresie media relations/ wsparcia sprzedaży

Strategia komunikacyjna – „Tu czas płynie wolniej”.

Narzędzia: media relations, social media, wsparcie sprzedaży.

W ramach zrealizowanego projektu byliśmy odpowiedzialni za opracowanie strategii komunikacyjnej nowej marki na rynku Spa w Polsce oraz odświeżenie komunikacji Hotelu Młyn Klekotki. Dodatkowo zainicjowaliśmy i koordynowaliśmy pierwsze w Polsce badania usług Spa – „Polacy, a rynek Spa”.

Pozostałe realizacje: