„Za życie niezwyczajne”
wysyłka kreatywna

21 marca to dzień, w którym na naszych twarzach, niezależnie od płci, narodowości, czy przekonań, pojawia się uśmiech. I choć znaki zwiastujące wiosnę, odczytujemy w przyrodzie już znacznie wcześniej, to dopiero tego jednego dnia, czujemy, że symbolicznie opuszczamy krainę skutą lodem, by wedrzeć się do świata barw i zapachów.

Ten festiwal wszechogarniającej nas radości, postanowiliśmy wykorzystać jako pretekst do zaskakującej akcji, która otwierała przed dziennikarzami oraz blogerami drzwi do świata, w którym życie jest niezwyczajne.

Efekty:

Akcja została zrealizowana w ramach nowej, globalnej kampanii wizerunkowej Finlandia® Vodka. Za jej przygotowanie odpowiadała jedna z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London. Realizowana pod hasłem „Za życie niezwyczajne” kampania stanowi niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia.

Cel:

Ten festiwal wszechogarniającej nas radości, postanowiliśmy wykorzystać jako pretekst do zaskakującej akcji, która otwierała przed dziennikarzami oraz blogerami drzwi do świata, w którym życie jest niezwyczajne.

Działania:

Do wybranych redakcji oraz blogerów, 21 marca dotarły niezwykłe przesyłki. Zawartość pudeł o wymiarach 1 m x 1 m x 1 m stanowiły… czerowne i niebieskie balony wypełnione helem. Do każdego z balonów dołączony był bilet, a na nim hasła, które miały inspirować adresatów do podjęcia prostych działań, które przełamią codzienną rutynę i sprawią, że ich życie będzie niezwyczajne. Kiedy zainteresowani otworzyli pudła w powietrze wzbiły się balony.

Tego samego dnia na profilach FB pojawiły się liczne wpisy z podziękowaniami za przesyłkę, a na Instagramie oglądać można było zdjęcia, ilustrujące to niecodzienne zdarzenie.

Pozostałe realizacje: