Adecco Poland
lider branży usług doradztwa personalnego

Efekty

Adecco Poland od lat odnotuje najwyższą ilość jakościowych publikacji – komentarzy eksperckich oraz analiz rynkowych wśród firm doradztwa personalnego w Polsce.

Stała i proaktywna obecność ekspertów Adecco Poland w mediach przyczyniła się do uzyskania rozpoznawalności w kluczowych grupach docelowych.

Cel projektu

Budowa wizerunku Adecco Poland i jej ekspertów jako lidera branży usług doradztwa personalnego w Polsce. Zbudowanie wśród potencjalnych klientów oraz mediów wiedzy nt. oferty agencji zatrudnienia oraz promocji pracy tymczasowej, jako koniecznego rozwiązania rynkowego poprzez aktywną komunikację z mediami.

Działania:

Agencja stale od 2008 r. prowadzi proaktywne działania komunikacyjne (PR Korporacyjny, Public Affairs) skierowane do najważniejszych grup docelowych Adecco Poland. Do zadań należy opracowywanie strategii komunikacji, program expert positioning, doradztwo kryzysowe, opracowywanie specjalistycznych komentarzy i analiz rynkowych, koordynacja badania rynku B2B i B2C, organizacja spotkań prasowych oraz wydarzeń specjalnych.

Pozostałe realizacje: