W efekcie projektu badań rynku Klientowi udało się pozyskać ponad 100 leadów sprzedażowych. Klient otrzymał bezpośrednie kontakty do osób odpowiadających za zakup usług w MSP, które zgłosiły zainteresowanie ofertą ASTER BIZNES.
W trakcie prowadzonych działań w Internecie i serwisach społecznościowych udało się zidentyfikować i nawiązać aktywny kontakt z 14 najważniejszymi grupami tematycznymi związanymi z MSP i telekomunikacją. W wyniku działań monitorujących komunikację grup docelowych w Internecie Agencja nawiązała ponad 500 kontaktów z potencjalnymi klientami ASTER BIZNES.
Operator telewizji kablowej Aster pod koniec 2009r. stworzył markę usług telekomunikacyjnych dla firm – ASTER BIZNES. Wprowadzając markę na rynek, firma ASTER przekazała kompetencje w zakresie PR korporacyjnego i wsparcia sprzedaży agencji ComPress S.A.
Poza wizerunkowym sukcesem marki ASTER BIZNES, wymiernym efektem współpracy zakończyły się także rekomendacje w zakresie wsparcia sprzedaży – najważniejsze projekty realizowane przez ComPress S.A. w tym okresie: